00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:29
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
25 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
52 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:05
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:36
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Արայիկ Հարությունյանն ասաց` ում է պետք համընդհանուր ներառական կրթությունը

© Sputnik / Aram NersesyanИнклюзивное образование в Армении
Инклюзивное образование в Армении - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համար ամենակարևոր գործառույթներից է Հայաստանում համընդհանուր ներառական կրթության անցնելը:

ԵՐԵՎԱՆ, 28 օգոստոսի — Sputnik. Հայաստանը պետք է անցնի համընդհանուր ներառական համակարգի։ Այս մասին այսօր ասաց ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը դպրոցների տնօրենների ամենամյա խորհրդակցության ընթացքում։

Նա նշեց, որ բոլոր դպրոցներում այդ համակարգին անցնելն իր համար առաջնահերթություն է լինելու։ Նախարարը կարծում է, որ կրթության ներառական համակարգը կարող է ընկալել միայն այն հասարակությունը, որտեղ տիրում է սիրո, համերաշխության ու փոխադարձ օգնության մթնոլորտ։

«Ներառական կրթության համընդհանուր ներառման հասնելը պետք է ոչ միայն հաշմանդամություն ունեցող աշակերտներին, այլև ողջ հասարակությանը»,- ասաց նա։

Հարությունյանն ընդգծեց, որ այդ համակարգին անցնելուց հետո նաև ուսուցչի օգնականի ինստիտուտ կստեղծվի։

Նշենք, որ Արևելյան Եվրոպայի ու ԱՊՀ-ի երկրները բարձր են գնահատել համընդհանուր ներառական կրթությանն անցնելու հայաստանյան փորձը։ Հիմա այդ համակարգը քիչ թվով դպրոցներում է գործում, քանի որ շենքերի մեծ մասը հարմարեցված չէ հաշմանդամություն ունեցող երեխաների տեղաշարժի համար, և այդ ուղղությամբ մասնագիտացված կադրերի պակաս կա։

Լրահոս
0