00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
10 ր
Ուղիղ եթեր
09:39
21 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
10 ր
Ուղիղ եթեր
10:11
29 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
10 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
Աշոտ Մելքոնյան
Մենք երբեք որևէ քաղաքական իշխանության պարագայում գլխիկոր չենք եղել. Աշոտ Մելքոնյան
17:14
7 ր
Էդուարդ Միլիտոնյան
Սրբազանի հաշտության օրակարգը շատ կարևոր է. Էդուարդ Միլիտոնյան։
17:21
4 ր
Տիգրան Աբրահամյան
Օդում կախված է մնում հարցը, թե ինչու է դելիմիտացիան սկսվել հենց Տավուշից. Տիգրան Աբրահամյան
17:25
6 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
8 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
Մարկես. «Բոլոր առարկաներն էլ ապրում են, պարզապես պետք է կարողանաք արթնացնել նրանց հոգին»
18:08
7 ր
Աբովյան time
«Հանրության մոտ գիտակցումը կա, որ ՀՀ-ն օրհասական վիճակում է»․ պատգամավոր Գառնիկ Դանիելյան
18:15
36 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
0 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:41
18 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
47 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ինչ է նշանակում ռուսական նորագույն «Սուպերջեթի» առաջին թռիչքը

© Sputnik / Алексей Майшев / Անցնել մեդիապահոց«Սուպերջեթ»
«Սուպերջեթ» - Sputnik Արմենիա, 1920, 30.08.2023
«Սուպերջեթ». Արխիվային լուսանկար
Բաժանորդագրվել
Այսօր Boeing-ի և Airbus-ի մրցակիցներից ոչ ոք ի վիճակի չէ արտադրել իր շարժիչները, ինչը կախվածություն է ստեղծում ամերիկյան և եվրոպական մատակարարումներից:
Օգոստոսի 29-ին Ամուրի Կոմսոմոլսկում ներմուծման փոխարինման շրջանակում ստեղծված SJ-100 ինքնաթիռի թռիչքը ցույց է տալիս օդային արդյունաբերության վերածնունդը, որն ունի արտադրության աճի հիմնական պայմանները, մոդելային շարքի ընդլայնման և ապագայում՝ քաղաքացիական ինքնաթիռների ոլորտում Ռուսաստանի Դաշնության համաշխարհային առաջնորդության հնարավորությունը:
«Ռոստեխն» օգոստոսի 29-ին հայտնել Ամուրի Կոմսոմոլսկում ներկրման փոխարինման շրջանակում ստեղծված «Սուպերջեթի» առաջին 53-րոպեանոց թռիչքի մասին։
Ներմուծված բաղադրիչների մասնաբաժինը «Սուպերջեթում» նախկինում էլ հասնում 70%-ի, սակայն նոր ռուսական SSJ-100-ը կառուցվածքային առումով բոլորովին այլ է: Ռուս մշակողներին և արտադրողներին հաջողվել է իրականացնել և ինքնաթիռի վրա տեղադրել սեփական նախագծային լուծումներն ու տեխնոլոգիաները։
Ռուսաստանի ուղղաթիռային դինամիկան Ուկրաինայի ու ՆԱՏՕ-ի դատավճիռն է
Նոր սերնդի ռուսական թվային «Սուպերջեթը» տեխնոլոգիական առաջընթաց է դեպի ապագա։ ՊԴ-8 շարժիչը հաջողությամբ անցել է ստենդային փորձարկումները և ավարտում է թռիչքային փորձարկումները որպես Իլ-76 թռչող լաբորատորիայի մաս:
ՊԴ-8 տուրբոռեակտիվ շարժիչները, որոնք նախատեսված են նոր SSJ-100, Բե-200, Իլ-112Վ ինքնաթիռների և ծանր Մի-26 ուղղաթիռի համար, նախատեսվում է հավաստագրել և սերիական արտադրության մեջ դնել մինչև 2023 թվականի վերջը։

Պատժամիջոցներին հակառակ

Նոր սերնդի SJ-100 կարճ հեռավորության ռեակտիվ ինքնաթիռը ներդաշնակորեն համատեղում է թռիչքի հեռավորությունը մինչև 4320 կմ, տարողունակությունը՝ մինչև 103 ուղևոր (առավելագույն առևտրային բեռը՝ 10860 կգ) և հարմարավետությունը:
Ռուսաստանում կառուցվել է մոտ երկու հարյուր SJ-100, այս մեքենան շահագործվում է ինը ավիաընկերությունների կողմից: Աճում է դրա արտասահմանյան պահանջարկը։
Ռուսական «Սուխոյ» ընկերությունը «Սուպերջեթը» մշակել էր իտալական Alenia Aeronautica ընկերության հետ ռազմավարական համագործակցությամբ և ֆրանսիական Snecma ընկերության, ամերիկյան Boeing կորպորացիայի հետ համագործակցությամբ:
Սակայն 2022 թվականի գարնանը Ռուսաստանի քաղաքացիական ավիացիայի դեմ կիրառված սահմանափակումները էապես փոխել են առանձին նախագծերի ծրագրերը և ընդհանուր առմամբ ավիացիոն արդյունաբերության ռազմավարությունը։ Ռուսները ստիպված էին ներմուծման փոխարինում գտնել և նոր, ամբողջովին ռուսաստանյան SSJ-New-ի սերտիֆիկացում անել։
Ռուսաստանի Դաշնության օդային տրանսպորտի արդյունաբերության զարգացման համապարփակ ծրագիրը մինչև 2030 թվականը նախատեսում է ավելի քան հազար ինքնաթիռների մատակարարում: Ռուսական ինքնաթիռների և ուղղաթիռների սերիական արտադրության համար նախատեսվում է գրեթե հինգ հազար շարժիչ արտադրել։
Օդային արդյունաբերության գիտական և արտադրական ներուժը թույլ է տալիս Ռուսաստանին համաշխարհային առաջնորդ դառնալ ոչ միայն ռազմական, այլև քաղաքացիական ինքնաթիռաշինության մեջ:
Վրեժը ոչ թե առանձին հարվածներն են, այլ ՌԴ հատուկ ռազմական գործողության էությունը
Այսօր Boeing-ի և Airbus-ի մրցակիցներից ոչ ոք ի վիճակի չէ արտադրել իր շարժիչները, ինչը կախվածություն է ստեղծում ամերիկյան և եվրոպական մատակարարումներից: ՊԴ-8-ի սերիական արտադրության մեկնարկով Ռուսաստանը իր սեփական տեխնոլոգիական բազայում աշխարհին այլընտրանք կտա Արևմուտքից անկախանալու համար: Եվ սա ևս մեկ համոզիչ քայլ է դեպի հավասար և անբաժանելի անվտանգության բազմաբևեռ աշխարհ։
Բաժանորդագրվեք ռազմական վերլուծաբան Ալեքսանդր Խրոլենկոյի ալիքին Telegram-ում https://t.me/AKhrolenko
Լրահոս
0