00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:40
20 ր
Ուղիղ եթեր
10:01
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
48 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:07
8 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ՀԱԵ Տավուշի թեմի առաջնորդ Գերաշնորհ Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
19:08
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Սերոբ Խաչատրյան
ԿԳՄՍՆ–ը փորձում է սանձել երեխաներին ուշ դպրոց տանելու` ծնողների ցանկությունը. Սերոբ Խաչատրյան
09:12
5 ր
Միհրդատ Մադաթյան
7-8 տարեկան երեխան, առաջին անգամ դպրոց մտնելով, ունենալու է հոգեբանական խնդիրներ. Միհրդատ Մադաթյան
09:17
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:23
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:36
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
48 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Բագրատ Սրբազան
ի վերջո համաձայնություն կգոյանա․ Բագրատ Սրբազան
11:06
3 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Արթուր Խաչատրյան
Իմպիչմենթի գործընթաց սկսելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել վարչապետի թեկնածուի անունը. Արթուր Խաչատրյան
13:10
1 ր
Վարդան Օսկանյան
Ես կարծում եմ, որ վարչապետի թեկնածուն պետք է լինի Բագրատ սրբազանը. Վարդան Օսկանյան
13:12
4 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

ՀԿԵ–ն սկսել է ավելի շատ ուղևորներ տեղափոխել. տվյալներ

© Photo : ЮКЖДԳնացք
Գնացք - Sputnik Արմենիա, 1920, 12.01.2024
Գնացք
Բաժանորդագրվել
Մերձքաղաքային երթևեկության ամենամեծ աճը գրանցվել է Երևան-Երասխ-Երևան և Երևան-Արաքս-Երևան երթուղիներով։
ԵՐԵՎԱՆ, 12 հունվարի – Sputnik. 2023 թվականին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության մերձքաղաքային և միջազգային գնացքների ծառայություններից օգտվել է ավելի քան 538 հազար մարդ, ինչը 7,5 տոկոսով շատ է 2022 թվականի ցուցանիշից: Տեղեկությունը հայտնում է ընկերության մամուլի ծառայությունը։
Ուղևորահոսքի աճն ապահովվել է մերձքաղաքային էլեկտրագնացքներով ներքին փոխադրումների հաշվին։
Անցյալ տարի միջազգային հաղորդակցությունում Երևան-Բաթում-Երևան և Երևան-Թբիլիսի-Երևան երթուղիներով փոխադրվել է 57 հազար ուղևոր (–2%), իսկ տեղական հաղորդակցությունում ՝ 481 հազար ուղևոր (+8,7%): Միջազգային հաղորդակցության անկումը պայմանավորված է Երևան-Թբիլիսի ուղևորների նվազմամբ, մինչդեռ Երևան-Բաթում-Երևան երթուղում ուղևորների թիվը աճել է 58%-ով։
Մերձքաղաքային երթևեկության ամենամեծ աճը գրանցվել է Երևան-Երասխ-Երևան և Երևան-Արաքս-Երևան երթուղիներով։ Անցյալ տարի երրորդ կողմի կազմակերպությունների պատվերով ՀԿԵ-ն իրականացրել է ութ զբոսաշրջային ուղերթ, որոնցով տեղափոխել է 5 հազար ուղևոր:
«Ուղևորահոսքի աճը կապված է ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների զարգացման և ուղևորներին ավտոմոբիլային տրանսպորտից երկաթուղային տրանսպորտ ներգրավելու հետ», - նշել է Ուղևորափոխադրումների տնօրինության պետ Հրանտ Միքայելյանը: – Օրինակ` անցյալ տարվանից մենք ներդրել ենք էլեկտրագնացքների տոմսերի վաճառքի ժամանակակից համակարգ։ Մենք նաև սկսեցինք տրամադրել պահեստային խցիկի ծառայություններ, զարգացրինք կայարանային ծառայություններ, որոնք ուղղված են մեր հիմնական երկաթուղային կայարաններում ուղևորների հարմարավետության բարձրացմանը»:
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ 2008 թվականից հանդիսանում է հայաստանյան երկաթուղիների կառավարիչ:
«Հարավկովկասյան երկաթուղին» 10 ամսում 7,1 տոկոսով ավելացրել է ուղևորափոխադրումները ՀՀ-ում
Լրահոս
0