00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:25
6 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Исторический ликбез
Антигитлеровская коалиция и вклад ее участников в победу над Германией
15:04
23 ր
Исторический ликбез
Вклад стран антигитлеровской коалиции в победу над фашизмом
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
17 ր
Աբգար Պողոսյան
18:17
43 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտն ասես կրթական համակարգի խորթ զավակը լինի. նախարար

© Sputnik / Aram Nersesyan Ժաննա Անդրեասյան
 Ժաննա Անդրեասյան - Sputnik Արմենիա, 1920, 24.01.2024
Բաժանորդագրվել
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով` կրթական այս համակարգն առավել զարգացնելու համար մի շարք նոր ծրագրեր են ներդրել, որոնք կարող են արդյունավետորեն արձագանքել տնտեսության կարիքներին։
ԵՐԵՎԱՆ, 24 հունվարի – Sputnik. Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտը, կարծես, կրթական համակարգի խորթ զավակը լինի իր չօգտագործված պոտենցիալով և հանրային թերարժեքությամբ։ ՀՀ Ազգային ժողովում «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենսդրական բարեփոխումների շուրջ խորհրդարանական լսումների ժամանակ այս մասին ասել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
Եղել է 30 տարբեր բնույթի վրիպակ. ԿԳՄՍՆ–ում քննարկել են «Հայոց պատմություն 7» դասագիրքը
Մինչդեռ, ըստ նախարարի, ֆորմալ կրթական համակարգն ամենաճկուն ոլորտն է ու ամենաարագն է արձագանքում հանրության և տնտեսության կարիքներին։
«Այս ոլորտում մենք տարեկան մի քանի նոր մասնագիտական կրթական ծրագրեր ենք ներդնում։ Սկսեց զարգանալ էլեկտրամոբիլների ոլորտի մասնագիտական կրթությունը, ներդրվեց էլեկտրամոբիլների սպասարկման մասնագիտությունը, այլընտրանքային էներգիայի աղբյուրներն ենք սկսել օգտագործել և ըստ այդմ` ներդրել ենք արևային կայանների մոնտաժման մասնագիտությունը»,– ընդգծել նա։
Նախարարի խոսքով՝ այսօր որակավորում չունեցող աշխատուժն առավել խոցելի հատվածն է։
«Բազմաթիվ հետազոտություններ ցույց են տալիս, թե ինչպես է մեծանում ռիսկը հետագայում այդ մարդկանց և նրանց ընտանիքների աղքատության, առողջական խնդիրների և բազմաթիվ այլ հարցերի առումով»,– նշել է նա։
«Հայոց պատմություն» առարկան վերանվանել «Հայաստանի պատմություն». ԿԳՄՍՆ առաջարկը
Ըստ Անդրեասյանի` այս մարդկանցից շատերի համար մասնագիտական կրթություն ստանալը դառնում է լուրջ և հաճախ անհասանելի խնդիր։
Լրահոս
0