00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:26
3 ր
Ուղիղ եթեր
09:32
28 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
46 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:00
46 ր
Սուրեն Սուրենյանց
Բրյուսելյան հանդիպումից առաջ ՀՀ վարչապետի խոսույթն ավելի պարտվողական է դարձել. Սուրեն Սուրենյանց
09:47
3 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:40
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

ՀԿԵ–ն պատրաստ է աջակցել Հայաստանի համար կարևոր տրանսպորտային երթուղուն. Սերգեյ Վալկո

© Sputnik / Asatur YesayantsГенеральный директор ЮКЖД Сергей Валько в селе Фиолетово, Лори
Генеральный директор ЮКЖД Сергей Валько в селе Фиолетово, Лори - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
«Հարավկովկասյան երկաթուղին» պատրաստ է բանակցել Հայաստանի կառավարության հետ բեռնափոխադրման հարցում` օգտագործելով Փոթի–Կովկաս լաստանավային ճանապարհը։

ԵՐԵՎԱՆ, 25 դեկտեմբերի — Sputnik. «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն Sputnik Արմենիային տված բացառիկ հարցազրույցում մեկնաբանեց ցորեն, ինչպես նաև պղնձի հանքանյութ (Թեղուտի պղնձի հանքը ժամանակավորապես փակ լինելու պատճառով) տեղափոխելու հետ կապված իրավիճակը։ Հայաստանի համար ևս մեկ գերակա նախագիծը Սև ծովով լաստանավի նոր երթուղիներն են` որպես Վերին Լարսի այլընտրանք, որը ծանրաբեռնված է տրանսպորտով և ենթակա է ձնահոսքերի։

ЗАО Южно-кавказская железная дорога сдала в эксплуатацию электропоезд - Sputnik Արմենիա
ՀԿԵ–ում կրկին ստուգումներ կանցկացնեն. բացահայտվել են հանցավոր նոր դրսևորումներ. ՔԿ

– Պարոն Վալկո, 2018թ–ի հունվար–նոյեմբեին ՀԿԵ–ն արձանագրել է ուղևորափոխադրումների և բեռնափոխադրումների աճ։ Ընդլայնվե՞լ է արդյոք բեռների բազան, բեռների տեսակները, որոնք տեղափոխում է ՀԿԵ–ն։

-2018թ–ի առաջին 11 ամիսների տվյալներով գրանցվել է երկաթուղով բեռնափոխադրումների աճ 11 տոկսով կամ 264 հազար տոննայով 2017թ–ի նույն շրջանի համեմատ։ Արտահանման ոլորտում փոխադրումներն ավելացրել են 18,4 տոկոսով կամ ավելի քան 63,5 հազար տոննայով հիմնականում պղնձի կոնցենտրատի արտահանման ծավալների ավելացման հաշվին։

Ներհանրապետական փոխադրումներում անցած տարվա համեմատ մենք ունենք ծավալների աճ 22,5 տոկոսով կամ 288,9 հազար տոննայով արդյունաբերական հումքի նոմենկլատուրային խմբերը բարձելու հաշվին։ Մասնավորապես, արձանագրվել է կրաքարի և պեռլիտ, ինչպես նաև Սոտքի հանքաքարի փոխադրումների աճ։ Սակայն ներկրման ոլորտում առկա է անկում թե՛ մետաղական արտադրանքի, թե՛ այլ ապրանքների գծով։

– Վերջին շրջանում շատ է խոսվում այն մասին, որ ավտոտրանսպորտը երկաթուղուց «խլել» է հացահատիկի փոխադրումը։ Նախորդ տարիներին տեղի ունեցե՞լ է բեռնափոխադրումների ծանրաբեռնվածության նմանատիպ արտահոսք, և կարո՞ղ է արդյոք հիմա երկաթուղին առաջարկել ավելի մրցակցային պայմաններ։

ЗАО Южно-кавказская железная дорога сдала в эксплуатацию электропоезд - Sputnik Արմենիա
«Հարավկովկասյան երկաթուղին» պատրաստվում է իր գործարար համբավը պաշտպանել դատական կարգով

– Երկաթուղու փոխարեն ավտոմոբիլային տրանսպորտով հացահատիկ տեղափոխելը սկսվել է 2013թ–ից։ Ընթացիկ տարում ՀԿԵ–ով տեղափոխվել է ընդամենը 36 հազար տոննա հացահատիկ։ Ինչպես գիտեք, այս տարի մեր վրացի գործընկերները հայտարարել են հացահատիկի ավտոտրանսպորտային փոխադրումներն արգելելու մտադրության մասին։

Երկաթուղով փոխադրումների մրցունակությունը բարձրացնելու համար մենք 50 տոկոս զեղչ ենք առաջարկել տնտեսվարող սուբյեկտներին` հացահատիկ տեղափոխելու համար։ Նման զեղչ է առաջարկել կիրառել նաև «Վրացական երկաթուղիներ» ընկերությունը։ Սակայն Թբիլիսիում այդ հարցի լուծումը տեղափոխել են 2019թ։ ՀԿԵ–ում պատրաստ են հացահատիկի փոխադրմանը և պատրաստ են ճկուն սակագնային քաղաքականություն անցկացնել այդ հարցում։

– Կա՞ արդյոք բեռների հոսքի կրճատման վտանգ Ալավերդու պղնձաձուլական գործարանի  և Թեղուտի հանքի աշխատանքի դադարեցման պատճառով։

Торговый представитель России в Армении Андрей Бабко на пресс-конференции посла РФ (18 декабря 2018). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Ռուս ներդրողները սպասման մեջ են. Բաբկոն` Հայաստանի հետ համագործակցության մասին

– Բնականաբար, այդ իրավիճակն անմիջականորեն կապված է բեռնափոխադրումների կրճատման հետ։ 2017թ–ին բեռնափոխադրումների ծավալը «Արմենիան քոփր Փրոգրամ» ընկերության համար կազմել է մոտ 28,5 հազար տոննա, 2018թ–ին նախատեսվել է 23 հազար տոննա ծավալ։ Բայց արտադրությունը դադարեցնելու և չզտված պղնձի ու կվարցի բեռների հոսքը կրճատելու արդյունքում փոխադրումների ծավալը կազմել է 15 հազար տոննա։ Այդ կորուստները ստիպված ենք լինում փոխհատուցել բեռների այլ տեսակների փոխադրումներն ավելացնելու հաշվին։

– Օգոստոսին ՊԵԿ-ն ընկերությունում «աղմկոտ» ստուգումներ անցկացրեց, բայց մինչև օրս իրավապահները ՀԿԵ–ին որևէ մեղադրանք չեն ներկայացրել, ենթադրենք, հարկերը չվճարելու կամ պետական միջոցները հափշտակելու համար։ Ընկերության ամենամյա աուդիտն անցկացնում է PWC հայտնի աուդիտորական ընկերությունը։ Բացի այդ, ՀԿԵ տնօրենների խորհրդի մեջ մտնում է ՀՀ տրանսպորտի, կապ և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների փոխնախարարը։ Այդ փաստարկներն արդյո՞ք բավականաչափ համոզիչ չեն եղել քննության համար։

Андрей Бабко - Sputnik Արմենիա
Հիմնավորեք. Ռուսաստանի ներկայացուցիչը`«Գազպրոմ Արմենիայի» և ՀԿԵ–ի մեղադրանքների մասին

– Քանի դեռ ընթանում է քննություն, ես զերծ կմնամ այս հարցի շուրջ մեկնաբանություններից։ Սակայն ցանկանում եմ նշել, որ ընկերությունն իր կամ ներդրումային գործունեության մեջ երբեք չի օգտագործել պետական ոչ մի դրամ։

– Փոթիի և Կովկաս նավահանգստի միջև լաստանավային երթուղին փակելու սպառնալիք կա՞։ Որքա՞ն հաճախ է հիմա գնում լաստանավը և կարելի՞ է արդյոք ավելացնել փոխադրումների հաճախականությունը` հաշվի առնելով Վերին Լարսում ձնահոսքերի մշտական վտանգը։

– Փոթի–Կովկաս լաստնավային փոխադրումը շարունակում է գործել։ Եվ այստեղ անհրաժեշտ է պարզաբանել` ԶԼՄ–ներում տարածված կարծիքը, որ իբր ՀԿԵ–ն կամ ՌԵ–ն լաստանավի սեփականատերերն են, սխալ է։ ՀԿԵ–ն բազմիցս հայտարարել է փոխադրումներն իրականացնելու հարցում ծառայություններ տրամադրելու պատրաստակամության մասին` օգտագործելով այս ուղղությամբ լաստանավային երթևեկը։ Պահանջարկի առկայության դեպքում մենք պատրաստ ենք ապահովել բեռնափոխադրում։

Главы Минтранса РА и РФ Акоп Аршакян и Евгений Дитрих подписали соглашение о создании и деятельности Международного бюро по расследованию авиационных происшествий и серьезных инцидентов в рамках ЕАЭС (22 ноября 2018). Москвa - Sputnik Արմենիա
Մոսկվայում հանդիպել են ՀՀ և ՌԴ տրանսպորտն ու կապը համակարգող նախարարները

Մենք սկզբունքային լուծումը տեսնում ենք մասնավոր և պետական սեկտորների գործընկերության մեջ, ինչի մասին հայտարարել ենք նախորդ տարիներին։ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության, ինչպես նաև մասնավոր կազմակերպությունների հետ արդեն անցկացվել են խորհրդատվություններ։ Բոլոր կողմերի մոտ լուծման ընկալումը նույնն է։ Ցանկացած տնտեսական գործունեության հիմքում ընկած է տնտեսությունը։ Բայց Փոթի–Կովկաս ուղղությունը զուրկ չէ ռազմավարական կարևորությունից Հայաստանի և ԵԱՏՄ երկրների միջև հաղորդակցության ուղիների դիվերսիֆիկացիայի առումով։

Եվ եթե բաղադրիչը գտնվում է մասնավոր ընկերությունների ուշադրության կենտրոնում, ապա ռազմավարական նշանակությունը պետք է լինի պետության ուշադրության և ջանքերի կենտրոնում։ Կշարունակենք աշխատել այս ուղղությամբ։

Տեղեկանք. ՀԿԵ–ն «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերության դուստր ընկերությունն է և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը։

Լրահոս
0