00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:00
46 ր
Ձյունիկ Աղաջանյան
Արցախի վտարանդի կառավարության գոյությունը ՀՀ-ում ամենևին էլ սպառնալիք չէ.Աղաջանյան
09:48
3 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Շահինյան. «Առավելագույն արագության նվազեցումը միանշանակ արդյունք կտա»

© Sputnik / Asatur YesayantsПогос Шаинян
Погос Шаинян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Երթևեկության անվտանգության բարձրացմանն ուղղված քաղաքային իշխանությունների ծրագրերը իրատեսական են ու արդյունավետ:

 

Պողոս Շահինյան. «Առավելագույն արագության նվազեցումը միանշանակ արդյունք կտա»

Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում, անդրադառնալով մայրաքաղաքում երթևեկության անվտանգության մակարդակը բարձրացնելու համար Երևանի ավագանու երեկվա նիստում քաղաքապետ Հայկ Մարությանի հայտարարությանը, համոզմունք է հայտնել «Ճանապարհային անվտանգության ազգային խորհուրդ» հասարակական կազմակերպության ղեկավար Պողոս Շահինյանը։ Ի թիվս այլ գործողությունների, քաղաքապետ Հայկ Մարությանն առաջարկել է մայրաքաղաքի փողոցներում ավտոտրանսպորտային միջոցների համար նախատեսված առավելագույն արագությունը սահմանել 50 կիլոմետր ժամ՝ գործող 60-ի փոխարեն։

Дорожно-транспортное происшествие на улице Себастия (21 мая 2019). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Ողբերգական ավտովթար Գեղարքունիքի մարզում. վարորդը հիվանդանոցում մահացել է

«Առավելագույն արագության նվազեցումը միանշանակ արդյունք կտա, քանի որ դրա հիմքում ընկած են միջազգային փորձը և ուսումնասիրությունները, որոնք փաստում են, որ 10 կմ/ժամ-ով արագության նվազեցումը 30-ից 40 տոկոսով նվազեցնում է վթարի ժամանակ ծանր վնասվածքներն ու մահացության դեպքերը»,-վստահեցնում է Պողոս Շահինյանը։

Ըստ Շահինյանի, եթե այդ ժամանակ վարորդը և ուղևորները նաև ամրակապված լինեն, ապա հնարավոր է բացառել վնասվածքներն ու մահացության դեպքերը։

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունը պայմանավորված է ոչ միայն լավ վարորդով ու սարքին տրանսպորտային միջոցով, այլև լավ կահավորված ճանապարհներով, եթե նշված երեք բաղադրիչներից մեկը պակասում է, ապա չի կարելի խոսել անվտանգ երթևեկության մասին»,-համոզված է մասնագետը։

Նրա խոսքով`այդ դեպքում անգամ առավելագույն արագության նվազեցումը չի փրկի վթարներից ու դրանցից բխող հետևանքներից։

Երևանի ավագանու նիստում քաղաքապետ Հայկ Մարությանը հայտարարել էր, որ անվտանգ երթևեկության համար անհրաժեշտ են համալիր լուծումներ, այդ թվում՝ հետիոտնային անցումների լուսավորում, կարգավորվող անցումների կահավորում, վերգետնյա և ստորգետնյա անցումների ավելացում, երթևեկության կանոնների պահպանման նկատմամբ հսկողության խստացում, առավելագույն թույլատրված արագության նվազեցում և այլն։

 

Լրահոս
0