00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Պարսյան. «Ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման մասին օրենքն անատամ է»

© Sputnik / Asatur YesayantsСурен Парсян на пресс-конференции (3 июня 2019). Еревaн
Сурен Парсян на пресс-конференции (3 июня 2019). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Տնտեսագետ Սուրեն Պարսյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում անդրադարձել է մեծ աղմուկ հանած «Ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման մասին» օրենքի նախագծին ու նշել, որ այդ մեխանիզմը նորություն չէ, սակայն հնարավոր չէ, որ այն ինքն իրենով գործի:
Սուրեն Պարսյան. «Ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման մասին օրենքն այս տեսքով անատամ է»

«Ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման մասին» օրենքի նախագիծն իրագործելու համար անհրաժեշտ է ունենալ եկամուտների հայտարարագրման ինստիտուտ: Այսինքն՝ x կամ y տնտեսվարողը, ով գույք է ձեռք բերել, նա պետք է հայտարարագրի այն՝ ֆիքսելով եկամուտի աղբյուրները: Այդ մասին Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց տնտեսագետ Սուրեն Պարսյանը։

Министр юстиции Артак Зейналян на заседании правительства Армении (6 сентября 2018). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Պաշտոնյաների գույքի ու եկամտի հայտարարագրումն օդի մեջ է. ի՞նչ է առաջարկում Զեյնալյանը

«Եթե օրինակ ոմն մեկը որոշել է 100 մլն դրամի չափով գույք ձեռք բերել և որևէ պարտավորություն չունի, որպեսզի ցույց տա այդ գույքի ծագման աղբյուրը, և եթե սույն օրենքով իր վրա դրվի այդ պարտավորությունը, ապա նա կարող է ասել, որ այդ գույքը մեկ ուրիշից ձեռք է բերել որպես պարտք: Այս դեպքում մենք չենք կարող վերահսկել իրական եկամտի աղբյուրը, քանի որ չունենք եկամուտների հայտարարագրման ինստիտուտ»,- նշեց Պարսյանը: 

Տնտեսագետի կարծիքով՝ այստեղ կարևոր է նաև վաղեմության ժամկետն ու պաշտոնատար և ոչ պաշտոնատար անձանց տարանջատումը, ինչպես նաև կապիտալի արտահոսքի վտանգը: 

ԱԺ փոխնախագահի նկատմամբ վարույթ է հարուցվել

«Սույն նախագծի միջոցով մենք չենք կարող այն անձանց, ում գույքը ձեռք է բերվել ապօրինաբար, տարաբնույթ սև մեխանիզմների միջոցով, լիարժեքորեն բերել օրինական դաշտ»,- համոզված է նա: 

Սուրեն Պարսյանը գտնում է, որ իշխանությունն,  ըստ էության ցանկանում է նման օրենքով նաև քաղաքական հարց լուծել ՝ փորձելով բավարարել հանրության այն հատվածի սպասելիքները, ովքեր ցանկանում են նախորդ իշխանության և նախկինների հետ կապ ունեցող տարբեր տնտեսվարողների ունեզրկված տեսնել:

Վստահության գինը նոր Հայաստանում. ո՞վ և որքա՞ն կվճարի

«Բայցևայնպես մեխանիզմները բավական թույլ են, և իշխանությունը, մեծ հաշվով, իր նպատակին չի հասնի ու դրանով միայն մեծ աղմուկ կբարձրացնի»,- ասաց Պարսյանը։

Պարսյանի խոսքով`  նախագծի ընդունվելու դեպքում այն կլինի անատամ օրենք: Մեխանիզմներն, ըստ էության, բավարար չեն, որպեսզի պետությունն ապացուցի, որ տվյալ անձն ապօրինաբար է ձեռք բերել իր գույքը: 

Հայաստանի համեստ պաշտոնյաները. Փաշինյանի նախարարներից ոմանք տուն չունեն

Լրահոս
0